تقدیم به عشقم احمدرضا....


دلـــــــــ شكـــــســـــــته

I love my life because it gave me you
I love you because you are my life


من زندگیم رو دوست دارم چون اون تو رو به من داده...
من تو رو دوست دارم چون تو زندگی منی...


They say you only fall in love once, but that can't be true... Every time I look at you, I fall in love….then my
love is ture


آن ها به من میگن تو یک دفعه عاشق شدی و این نمیتونه درست باشه .... من هر دفعه که به تو نگاه میکنم عاشق میشم.... پس عشق من واقعی هستش...


All  I want is 2 be ur first thought in d morning and d last thought at night…you are my sweet dream


تمام چیزی که من میخوام اینه که اولین فکر تو درصبح و آخرین فکر تو در شب باشم...تو رویای شیرین منی...


When I look at your picture and I see your beautiful smile.. I want you be happy for ever… I love your smile


وقتی که من عکسای تو رو نگاه میکنم ولبخند زیبای تو رو میبینم...من میخوام که توبرای همیشه شاد باشی عاشق لبخندتم...


If I could bring back memories I would bring the first day I saw you… I looked at your eyes and felt love … thanks god an angel came into my life


اگه من میتونستم خاطره هارو به عقب ببرم میرفتم به اولین روزی که دیدمت...من به چشمات نگاه کردم وعاشقت شدم...از خدا متشکرم که یه فرشته وارد زندگی من شده...
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 11 بهمن 1394برچسب:,ساعت 15:1 توسط دل شكسته| |


Power By: LoxBlog.Com